《親子200遊》於便利店有售😍😍478間店詳細列表😍😍唔使白行一趟去搵書

漫畫

從這星期開始,《親子200遊》將在各大書局(三聯中華商務大眾)及便利店(Circle K、7-11)有售啦!今天許多朋友Inbox來問,跑了幾間便利店也沒書~真的很多謝大家對我們的厚愛。有些便利店細細間,本身沒有出售書報雜誌,便沒有賣這書啊~通常在比較大間,本身有雜誌架、書存的Circle K、7-11才有出售,全港共有452間。詳細列表如下,更新至2016年12月14日。感謝發行一大早整理出最新最齊的列表,辛苦曬啦!大愛!

★OK明天起更會將此書列作好書推介,好感動啊!😍😍😍 多謝發行替我們入線!

★另外呢,因為我們是自資出版,作者名氣也不大啦(雖然我們真的製作很用心),所以書局暫時的入書量很少,沒有將書放在當眼位置,不少都直接放入「旅遊區」架上,要麻煩大家主動問店員拿書啦!如果沒有書,也可以店員購呢!

廣告

★100個戶外遊點★
★100個室內景點★
★超過$3,500 遊玩點COUPONS★
★售價$98★ (書局便利店現時八五折)

 

廣告

 

支持下,買返本吖。等我地唔使蝕,好彩的話可以有人工。😍
如果買咗覺得幾好,麻煩曬叫囝囝或囡囡(或你自己)揸住影張相放上fb或者ig,tag @拖手仔去街Guide 吖。
我地好需要口碑,如果可以幫埋推介畀朋友、尤其Send去D媽咪家長group,我地會感激流涕架!本書賣得,我地先至可以繼續經營個網,免費畀資訊大家!

 

廣告

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔