【免費送新年禮物】手工製貓耳鉤織頭箍+創意橡筋 Meow!獨一無二可愛到爆!

2017CNY GIFT

新年想幫小朋友買新衫同頭飾扮靚靚,小編推薦真正的本地製造。
衫:係工藝坊,由70、80年代的車衫老師傅親手製造,百分百溫暖牌;
頭飾:「Being of Love Baby 」,所有飾品都由店主一針一線親手設計及製造,款款獨一無二。

小編們聯同 「Being of Love Baby 」送出2個Meow! Headband 貓耳仔鉤織頭箍(每個價值$200),或1整套手工紮辮橡筋愛髪夾套裝(價值$240)。提早賀一賀大家😍。名額:3個。
截止日期:2017年1月24號下午6點。
**************************************************************************
參加抽獎方法:
1. Like 拖手仔 去街Guide的 FB專頁,以及「Being of Love Baby 」的FB專頁
2. Like 及公開Share 此 Post(記得set地球post,唔係我地check唔到):https://www.facebook.com/guideguide.hk/posts/1780796832245420
3. 在留言/Comment欄 Tag 3 個朋友
4. 請登入以下連結 填寫資料:

 

廣告

 

 

買頭飾之選: 「Being of Love Baby 」2017CNY6

小女孩最愛,一個手工鉤織的貓耳朵頭箍,款款唔同,戴上頭篩後,講句「Meow!」天啊!立即融化曬所有大人的心~~好可愛啊!

廣告

2017CNY5

手工製來筋,條條都獨一無二。送出的禮品會隨機配送,未必跟圖片一樣。

2017CNY7

親子Turban頭箍 $80-130
母子套裝 $190

廣告

CNY20177
剃了胎毛或未長夠頭髮的B女,沒頭髮或稀薄頭髮是有點尷尬,走到街上可能會被誤以為是小男生。這款手造的靚布製頭箍就最適合6-12個月大的氣質B女了!
PS:店主巧手有品味又夠暖心!橡筋有彈性,不過如果小Baby真的頭仔大得太快,可把頭箍寄回給店主,她會免費替你更換較鬆的橡筋一次!

買部衫之選:「工藝坊 W.H.M」

201 2017CNY1.1

 「工藝坊 W.H.M」由Ann姐一手創立,就算蝕錢都繼續做的本地工場,盛載著她和仔仔的心願。年輕人負責設計,70年代的經驗豐富製衣老中年師傅製造,百分百「本地生產」。每件衫都係溫暖牌,吊帶裙$100有找,心思及誠意爆燈。

Link:https://www.facebook.com/pg/whmhk/shop/?rid=1089448964474182&rt=6

衫的背後故事,充滿洋蒽,絕對值得支持: http://www.tvmost.com.hk/201612141056_video_wedreport_mumwarmth

2017 CNY2

 

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔