【羨慕死人咩 】將軍澳完勝!親子玩樂點超級多

Cover4-01

不要去羨慕~~不要去妒忌~~真的好想來到這嬉戲~~

在搜集18區好玩親子玩樂點的時候,笑笑福仔同棉棉都發覺,喂,點解將軍澳的親子設施,又多又新又好玩!室內戶外乜都有!令並非住在當區的他們都好羨慕啊!唔怕,可以搵日跨區玩盡佢!

必去點1:單車館公園 戶外大草地+室內遊戲室  全部都新簇簇

廣告

IMG_4208 copy

由港鐵坑口站出發,步行幾分鐘,就會見到單車館公園。戶外區有極限運動場、模型船池,最吸引仲係大草地上有靚靚裝置(可做拍照背景)同埋新式兒童遊樂場——有個轉轉架好好玩!入去單車館,運動主場如果冇單場比賽或者操練,就會變成羽毛球場,可book場打波;而兒童遊戲室的主題係「極限運動」。呢區的兒童遊戲室全部又新又大,仲有三個!媽呀,叫其他區情可以堪呢~~

廣告

IMG_4227

交通:坑口站B出口(較近)或將軍澳站A出口
鄰近大型商場:南豐廣場商場、將軍澳廣場商場
詳情:http://www.guideguide.hk/?p=5887

必去點2:將軍澳游水池 直情好似去了水上樂園

夏日炎炎,中意游水的,點可能唔去將軍澳泳池呀!康文署轄下的泳池中,將軍澳泳池堅係啱小朋友,因為除了有主池、訓練池、習泳池、跳水池、戲水池之外,仲有兩個大大的嬉水池啊!以飛機和飛航船為設計主題,COOL!仲有個超級巨型大水桶,會失驚無神一盤冷水兜頭淋,COOL COOL! 最正的,仲有四迴轉滑水梯,成四、五層樓(但小朋友要留意,如果唔夠高可能玩唔到!),SUPER COOL!

廣告

1.LeisurePool-fullview copy 2.LeisurePool-blueslide-fullview2 copy 6.LeisurePool-redslide-detail copy 7.LeisurePool-spiralslide copy 8.ToddlersPool copy

地點:將軍澳運隆路9號
開放時間:
夏季(4月至10月)
第一節:上午6時30分至中午12時
第二節:下午1時至6時30分
第三節:晚上7時30分至10時
(暫停開放時段: 中午12時至下午1時;下午6時30分至下午7時30分)

冬季(11月至3月)(只開放主池 )
第一節:上午6時30分至中午12時
第二節:下午1時至6時
第三節:晚上7時至9時30分
(暫停開放時段: 中午12 時至下午1時;下午6時至下午7時)

清潔日為逢星期一。
交通:坑口站或寶琳站

必去點3:寶康公園 多到數不完的新式遊樂設施

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

Cover-01

游完水仲有精力?可以去埋鄰近的寶康公園呀!成個公園,單一主題確係「兒童公園」,一組又一組戶外兒童遊樂設施(數過過起碼有八大組)、三款鞦韆有齊。仲有個「浪漫白色燈塔」,爸爸可以幫媽媽影張靚相ROMANTIC一下。

IMG_4172 copy

交通:港鐵寶琳站B2出口轉左,沿行人路直行至東華三院王余家潔紀念小學轉右直行便可到達,步行約10分鐘。
鄰近大型商場:新都會中心
詳情:http://www.guideguide.hk/?p=5921

必去點4: 坑口體育館  潛望鏡看奇妙水世界

廣告
0

IMG_4269 copy

IMG_4272 copy

「水世界兒童遊戲室」位於坑口體育館,同西貢將軍澳政府綜合大樓相連,都係近年落成的新式設計。如果係好食之徒,仲可以去埋「將軍澳美食村」——坑口村。(如果唔係想食好西,或者唔夠時間,坑口體育館呢個點建議可以唔去,因為仲有下一站:「調景嶺體育館」要去!)

交通:坑口地鐵站B出口,再步行約5-10分鐘。
鄰近大型商場:東港城商場、厚德商場、明德商場
詳情:http://www.guideguide.hk/?p=6018

必去點5: 調景嶺體育館  真正動靜皆宜

IMG_4291 copy

小編M覺得呢度性價比高,抵玩!首先,佢好近港鐵站,經過果座標榜名家設計、好豪華的香港知專設計學院就會見到;其次,佢真係新,舊年4月先至落成;再者,除咗有室外室內的動態玩樂設施(室內就係海底世界遊戲室,有隻好大的深海潛艇;仲有中意運動的話可以book場打波)(室外就有長滑梯同埋好多體能+感官遊樂組合),仲有可以靜落嚟的圖書館!兒童圖書館的繪本、漫畫、小說又新又齊,環境又雅致,小文青必去之選。

IMG_4293 copy

交通:港鐵調景嶺站A出口,步行約8分鐘。

鄰近大型商場:東港城商場、厚德商場、明德商場
詳情:http://www.guideguide.hk/?p=5982

廣告

必去點6: 環保大道寵物公園

環保大道寵物公園1 環保大道寵物公園5 環保大道寵物公園3 環保大道寵物公園7 環保大道寵物公園6

全港最大的狗公園,如果家有愛犬,同小朋友一六去放狗就最正啦!公園內的寵物飲水機及寵物沖身設備,又有草坪,都算唔錯。無乜人到,幾幽靜,環境又優美。不過亦唔係話只有狗主至啱去,因為側邊亦有單車徑,可以去果邊踩單車(唔係踩入狗公園,係側邊的單車徑),不過位置有啲隔涉,合駕駛人士或踩單車前往。另外,由於讓處無遮無擋,夏日曬起上嚟都幾攞命啊!

地點:將軍澳環保大道
開放時間:上午七時至下午九時

順便去埋之選:大坳門 放風箏、行山、BBQ、觀星  一流!

IMG_9116

雖然大坳門在西貢不在將軍澳,但係由將軍澳過去實在太近了!所以呢兩個地方可以撈埋一日玩晒啊!
日頭去的話,詳情:http://www.guideguide.hk/?p=2527
夜晚去觀星的話,詳情:http://www.guideguide.hk/?p=2703
行山的話,詳情:http://www.guideguide.hk/?p=1734

1大坳門

小知識:
將軍澳究竟屬於新界區定九龍區呢?
原來以地區劃分嚟講,佢列入新界西貢區(坑口果邊同西貢巿地理環境好近);以立法會選區嚟講呢,佢喺「新界東」裡面,同北區呀、大埔、沙田同一選區(各位爸媽,九月選舉記得投票啊)。不過喺地方行政同社區工作之上,將軍澳好多系統同網絡都係屬於「東九龍」,例如警署、消防、醫療等,港鐵將軍澳線都係連接觀塘線嘅。
將軍澳屬於第三代建設的新巿鎮,大概於上世紀80年代開始發展,同期尚有馬鞍山和埋天水圍等。大部分土地都係由JUNK BAY填海而嚟。先是起左幾條公共屋邨如寶林邨、景林邨和厚德邨等,然後陸續多咗好多個居屋屋苑,再加上港鐵將軍澳線的啟用,就更多大型私人屋苑落成,估計現時人口已達40萬人,人口密度相當之高。而且年輕家庭都唔少。

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔

廣告