【藍色戶外活動】大澳 看海的日子

1

關於大澳的介紹,網上有很多,唔想行貨,於是特別請來剛做了媽媽的大澳原居民Joy小姐重點介紹下:

//大澳唔同咗好多呀,以前平日好靜,而家日日一車車旅遊巴多咗好多人,出入大澳坐11號車都要排長龍等幾架先上到車;店鋪唔再只係花膠海味鋪,多咗好多後嚟話係大澳小食(以前根本無架:蝦豬餅、黑白墨魚餅、香妃卷及滷水大墨魚)好多店鋪都做遊客生意,大街都變晒小食店,大街有D空地、老屋都拆咗變新式別墅,多咗幾間歎茶同咖啡店迎合遊客。本來遠望大澳對出係個海,多條港珠澳大橋大煞風景!燒咗嘅棚屋而家重建翻既,都起大左同用晒鋁窗咯!簡樸民風都仲有既,主要係得番D阿婆喺棚屋曬吓咸魚蝦乾,阿叔喺自己棚屋外釣魚。由於政府收船牌,都好少人揸快艇出海捉魚,多數見係做遊客生意嘅觀光船。(個人懷念廿幾三十年前D阿婆搖艇遊大澳)

我帶朋友去大澳,都係去大澳文化工作室,睇海豚,去大澳觀景亭/行去大澳文物酒店隔離碼頭睇日落、楊侯王古廟(每逢有侯王誕都有戲棚有大戲睇,好熱鬧)去東京士多同雪姑7友影相,近年多左間貓café。大澳有間好中式感覺既棚屋,望到橫水渡,個景好靚,屋主好好人,會畀你喺棚屋度任影相,嗰度都睇到日落。

廣告

大澳必食:財叔糯米糍、大澳餅店沙翁、炭爐雞蛋仔、炭燒賴尿蝦乾、茶粿、車站山水豆腐花、蝦膏,去東方小祇園食齋(芋頭魚、荔肉酥卷好好食)//

明晒啦!如果嫌唔夠仔細,小編官方式的推介是這樣的:

廣告

大澳算是外地遊客來港必到的旅遊景點,因此一到達漁村的入口,已見到一個指示牌,清楚說明有甚麼名勝古蹟或玩樂點,例如:鹽田紅樹林、大澳文物酒店、少林武術文化中心、租船出海觀賞白海豚等;另外,讓旅客認識這裡的配套亦相當多,有:大澳文化生態綜合資源中心(舉辦了不同類型的生態導賞團、親子半日營、一日營和兩日一夜營,詳情可去他們的官網瀏覽)、大澳文化工作室、大澳鄉事委員會歷史文化室等等……

不過,講到最有特色的,始終還是水上棚屋啦;這種獨特的人文水鄉景觀,只係得大澳有!密密麻麻的、縱橫交錯的建築在水道上,戶戶相連,四通八達,是百年來大澳漁民蜑家人的聚居地,現時仍有不少原居民居住。你可選擇租觀光船近距離遊覽。

遊走在大澳的古村巷弄中,空氣中散布著一陣鹹鹹魚腥海產味,少不免買些土產如鹹魚、蝦膏、魷魚絲等做手信。中外馳名的還有大澳茶粿,以及,讓你吃過不停的各類地道小食!

溫馨提示:
>>假日到大澳的遊人很多,巴士站通常排長龍,見到會嚇一跳;不過幸好班次密,也不算等很久。
>>大澳端午節龍舟遊涌的傳統儀式於2011年被列入國家級非物質文化遺產名錄,所以每年端午節都超多人!

廣告

DSC_7606 DSC_7615 DSC_7617 DSC_7636 DSC_9245 DSC_9284 DSC_9301 DSC_9306 DSC_9313

大澳漁村
交通:在港鐵東涌站B出口的巴士總站乘坐11號巴士至大澳巴士總站,車程約50分鐘,下車後步行5分鐘即達。
從港鐵東涌站B出口的東涌纜車站,乘搭纜車至昂坪纜車站。下車後步行約5分鐘到昂坪巴士總站,搭乘21號巴士至大澳巴士總站,車程約20分鐘,下車後步行5分鐘即達大涌橋。

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔