【限時賀年活動】直擊維園年宵 小朋友必check10大!! 📣🐵🐒🎉

1

年廿九,食完團年飯,做咩好?當然係一家人去行年宵啦!各大地區都有年宵,食完飯,去附近的年宵逛逛最方便,或者去全港最大的維園年宵。不過,夜晚人又多,行逛時,爸媽可要抱緊孩子啦!
我們率先去了全港最大的維園年宵市場,為各位爸媽幫吓眼,睇睇今年市場內有乜創意產品、節慶必備品叫小朋友喜歡! 今年擔正主角的馬騮仔產品更加多到不得了,立即去相看看我們的10大推介!

**適合初小或以上,亦可趁上午人流不多時帶幼兒前往,BB車都有空間通過,中午起開始人多,就要多加注意同行孩童。

2推介1---冰室食品公仔
攤檔「小時冰室」,主打香港特色產品,冰室menu如炸雞髀、菠羅油公仔都有!
首日價:$78起

廣告

3
推介2---馬騮emoji咕𠱸公仔

今年新年短訊必用圖案的實體化咕𠱸公仔,如果你同仔仔囡囡都慣用這通訊軟件,一定覺得超得意!
首日價:$188 三隻

廣告

4推介3---豬仔錢罌公仔

來攤檔「豬仔BB罌咕咕」,用特大得意豬仔錢罌公仔與小朋友講講儲起利事錢的重要!細公仔係電話座,而大公仔仲送$10硬幣造型手袋俾小朋友玩「入錢」!
首日價:小$138,大$198

5
推介4---日本馬騮攬枕

點解係日本馬騮?攤檔「你好。猴群」設計的馬騮攬枕,分別以日本長野縣溫泉猴子作藍本、又有穿浴衣的造型。再告訴大家,牠們都有紅屁股架!
首日價:$168一隻,$330兩隻 

廣告

 

6推介5---小丸子精品

日本正式授權的正版「櫻桃小丸子」年宵攤位,用祈願繪馬作裝飾,有賣擺設、利事封等。
首日價:擺設$68起、利是封$15起

7推介6---英雄聯盟及迪士尼群星咕𠱸

攤檔「猴擒過肥年」以卡通英雄如超人、Iron Man、蜘蛛俠、月野兔、迪士尼公主Elsa等作二次創作,齊齊有賀年造形應節,小朋友一定覺得搞笑可愛!
首日價:小$108、大$368

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

 
 

 

8推介7---德國製吹波膠

攤檔「夢幻吹波膠」引入德國製造的Magic Balloon Making Paste吹波膠,質地十足爸媽們童年在士多買的小支牙膏狀吹波膠,今次攤檔賣的是真實牙膏咁大支,起馬吹到30個波架!
首日價:$35一支

 
 

9
推介8---氫氣球

首日中午,場內所見只有兩個氫氣球攤檔,其中一檔有小白Olaf、梳乎蛋和在地上的狗仔氫氣球較搶眼,希望陸續有更有可愛氫氣球現身啦!

廣告
0

10
推介9---Marvel英雄暖手枕

天氣凍,手仔容易冰冷,攤檔「八九十猴」的Marvel英雄暖手枕一定受大小朋友喜歡,其中一款更加是馬騮仔超人造型!
首日價:$138

11推介10---風車

買風車轉個好運來,是不少家庭的新年指定動作!場內有傳統竹製風車~

12

12647225_1564740183851087_980697771319007537_n
另有日本風馬騮仔卡通風車~

 

 

溫馨提示:
>>最好約好集合位置、時間,萬一失散可搵到大家。

總評:

好逛度:5星(滿分)
熱鬧度:5星(滿分)

廣告

info:
銅鑼灣維多利亞公園
地址:鑼灣天后興發街1號
年宵日期:即日至2月8日年初一
營業時間:大部分攤檔於中午12nn營業,2月7日年三十晚通宵營業至2月8日年初一清晨約6am
交通:港鐵銅鑼灣站E出口,步行約5分鐘;或港鐵天后站A2出口,步行約2分鐘
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

各區年宵市場

<<九龍>>
深水埗花墟公園
地址:深水埗界限街101號

深水埗長沙灣遊樂場
地址:長沙灣道425號

黃大仙摩士公園
地址:九龍黃大仙鳳舞街80號

觀塘觀塘遊樂場
地址:觀塘翠屏道6號

--------------------
<<新界西>>
屯門天后廟廣場
地址:天后廟廣場近洪祥路

元朗東頭工業區遊樂場
地址:元朗東頭工業區強業街

葵青葵涌運動場
地址:葵涌興盛路93號

荃灣沙咀道遊樂場
地址:荃灣沙咀道171至199號

廣告

<<新界東>>
北區石湖墟遊樂場
地址:上水符興街

大埔天后宮風水廣場
地址:太和汀角路10號

沙田源禾遊樂場
地址:沙田源禾路16號

西貢萬宜遊樂場
地址:西貢萬年街

將軍澳寶康公園
地址:將軍澳運隆路10號

<<離島>>
離島東涌道足球場
地址:大嶼山東涌東涌道

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔