【青衣大戲棚又到】幾十檔小食 百分百夜市感 但人超多 帶小朋友去要小心啊

227 copy

2018的青衣大戲棚即將開始,大家留意啦!往年未去湊熱鬧的,今年有時間就可以考慮啦!
時間是:4月27日 ‑ 5月1日 (每日), 2018年5月15日 ‑ 19日 (每日) 下午2時 ‑ 11時 (9小時)
2017年的那場,小編k前去湊熱鬧,7點半初到步時人不算多,但只是轉了個圈,8點鐘時便人頭湧湧,許多小食檔都大排長龍!最有愛的畫面是:孩子騎著爸爸的膊馬!小朋友那就不怕被人潮擠走,更可以高人一等,看看遠處的小攤有什麼好食。

114 copy 123 copy  229 copy L1

這裡的小食似乎比戲棚更吸引人,每檔都帶或長或短的隊伍列陣😂😂數算數算,大概有30、40檔,以形形色色的串燒最多,例如阿拉伯大串燒、日式網燒海鮮、韓國燒魷魚飯、即燒即炒雞翼尖、港式串串燒......說多熱氣有多熱氣,少食多滋味!!小朋友就不要食太多啦。食物味道吧,不是樣樣都好食;而價錢呢,就有少少貴啦,反正就是湊個熱鬧,少食多滋味,嘗鮮為主,感受氣氛吧。

廣告

1 copy 2 copy 3 copy  5 copy 6 copy 8 copy 11 copy

除熱辣辣燒野打,還有港式糖水,$25一碗,味道ok;自家製涼菜,有平有貴,$8-40不等;魚肉碗仔、即炒河粉、即煎腸粉......

廣告

10a 10 copy 9 copy  14 copy  17 copy 18 copy 19 copy 20 copy 22 copy 24 copy 25a copy 28 copy 40 copy 44 copy 46 copy 47 copy 54 copy 56 copy 55 copy 77 copy 76 copy 75 copy 74 copy 73 copy 71 copy 57 copy

小食檔很多很多,味道雖不是樣樣都滿分,且價錢也不算太便宜,但勝在充滿濃濃的台灣夜市感覺。大戲的音樂鑼鼓聲,小攤老闆的叫賣聲,爐火鍋氣,熱熱鬧鬧!帶小朋友來這掃街和行逛,也是一種另類的生活體驗!


【4歲寶寶食盡大戲棚】青衣大戲棚一年得一次 鍋氣小食一攤攤 小朋友食完一次掛成年 

DSC_4908 copy

匡匡3歲時來了青衣大戲棚,雖然人多而且逼,但小朋友就是玩得開心、食得盡興、睇得過癮,匡匡爸爸笑講:「匡匡等咗一年了... 佢每次經過都問我地幾時會再開呀~~ 今晚終於嚟... 真係好開心呀~~~ 」

廣告

DSC_4918 copy DSC_4895 copy DSC_4884 copy

在場所見,所帶小朋友都玩瘋了,一個兩個都騎著爸爸的膊馬,一陣食野,一陣吹糖、一陣睇大戲、一陣玩汽球.......總之就係好好玩!對於幾歲大的孩子,什麼東西都是新奇有趣的,這類型的夜市在香港更是限定又罕有,難怪個個都那麼開心啦!

10a

真心堅貼士:
1.食野要格價,同樣是燒帶子,有檔賣$30多一粒,另一檔卻賣$30三粒。
2.某些位置是泥地,有水漥,要小心注意啊!
3.垃圾桶集中在中央位置,食完小食要帶好垃圾。
4.人流超級無敵多,一不留神,就會走散,記得隨時拖著小朋友的手啊!

Ps: 昨晚剛好撞到tvb拍攝,相信今晚一報,明天定會天多人,家長若打算去感受氣氛,今晚好去了!或者等到5月吧。

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

 

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔