【免費送禮】「兒童攀石體驗」(一節50分鐘) 攀石同樂日@九龍公園

攀登以前唔太多人認識,但隨著這項運動被列為2018印尼亞運及2020年東京奧運比賽項目,世界各地的攀石熱潮愈加熾熱。黎緊呢?更有兩大攀登界大賽在香港舉行啊!分別係:《香港抱石錦標賽2019》《亞洲盃(抱石)2019》,將在3月2-3日及3月9-10日於九龍公園廣熱烈上演。連場精彩抱石賽事雲集逾百位本地及海外高手,勢將掀起連番激戰,到時去觀看,分分鐘替參賽者肉緊埋一份!😍到時成家去玩,小編現送定「兒童攀石體驗」俾大家!只要做足下面4大步驟,即有機會免費得到一節50分鐘的「兒童攀石體驗」,讓小朋友由專業攀石導師的帶領下,體驗攀爬樂趣!(名額10個,截止時間2月26號)

****************************************************************************************************
★參加方法:
1. Like 拖手仔 去街Guide的 + 香港港抱石錦標賽2019 的FB專頁
2.在留言/Comment欄 Tag 2 個朋友,並在留言回答問題:「兩大攀登界大賽將在什麼時間舉行?」。
3.Like 及公開Share 此 Post(記得set地球post,唔係我地check唔到):
4. 請在以下表格填寫資料:

 

廣告

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔

廣告