【免費送遊戲券】三大玩樂區 ANGRY BIRDS玩轉雞年 黃埔新天地

CNY2017 A-01下星期就到雞年啦,黃埔新天地夠曬氣氛,用曬葡萄牙象徵幸運的「花公雞」做商場主題,由即日起至2月14期間,18隻造型別緻的花公雞散落各角落,加埋桃花、風車、愛心及金蛋等,百分百雞年Feel,影相最岩。帶住小朋友去,淨係得睇邊夠喉,小編們聯同黃埔新天地,現送出10張遊戲券,免費玩【ANGRY BIRDS玩轉雞年】3大玩樂區!!分別係【雞咁腳抱住走】、【百發百中彈彈彈】【滾動金蛋保齡球】,一齊變身做Angry birds ,舉手投彈,連環發炮,擊倒公仔,考你眼界和力量。有得玩,小朋友玩到成身汗!

名額:10個。
截止日期:2017年1月20號下午4點。( 我地會係1月20號當晚Email 換領信俾中獎者。但遊戲券只限1月21日使用,唔使消費滿幾多,直接拎住券去玩餐飽,正啦喂!)
**************************************************************************
參加抽獎方法:
1. Like 拖手仔 去街Guide的 FB專頁的FB專頁
2. Like 及公開Share 此 Post(記得set地球post,唔係我地check唔到):https://www.facebook.com/guideguide.hk/posts/1781916318800138
3. 在留言/Comment欄 Tag 3 個朋友
4. 請登入以下連結 填寫資料:

CNY2017 WHOM12

廣告

【雞咁腳抱住走】如果小朋友是好動型,必定要去挑戰雞咁腳阻礙賽!

CNY2017 WHOM1

廣告

CNY2017 WHOM11

【滾動金蛋保齡球】: 當保齡球變成蛋,會滾成點呢?絕對考小朋友手力和智慧!

CNY2017 WHOM8

CNY2017 WHOM9

廣告

【百發百中彈彈彈】小朋友好像置身於Angry Bird遊戲當中的,運用自己最精準的眼界連環發炮,擊倒所有公仔,做隻勝利小小鳥!

 

 

CNY2017 WHOM7

 CNY2017 WHOM6

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

甜甜蜜蜜桃花園】,13呎的大桃花樹定先吸引你的視線,拍照後再穿梭歐風景點---許願泉、大豎琴、同心椅等,令你仿如暢遊歐洲花園一樣,中間的音樂舞台更會「聞雞起舞」,奏起樂章,台上的「花公雞」亦隨之起舞,祝願天下有情人譜出甜蜜戀曲。

CNY2017 WHOM5 CNY2017 WHOM4

幸運滿載風車陣】行轉大運,並在8呎高桃花下行一圈,令你雞年桃花運急升!

CNY2017 WHOM3

【財氣逼人金蛋屋】小心翼翼守護著閃閃發光的金蛋。蛋代表著新開始,而金色的雞蛋更是美好開始的象徵,大家記得到場輕摸金蛋,沾沾旺氣。

廣告
0

CNY2017 WHOM2

3米高的「花公雞」於門口歡迎大家。色彩絢麗的「花公雞」造型醒目,伴以桃花、心形及斑點點綴,令大家走過心型拱門時特別心花怒放,雞年日日好心情!

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔