【免費送假日溜冰券】感受冰之驕子Pride魅力 2019 Mega Ice五人冰球賽 刺激熱血免費睇

呢幾日好熱,4月底已有盛夏感,很想留在室內,去MegaBox看全亞洲最大型的冰球賽事——「Mega Ice五人冰球賽」吧!比賽將在4月29日至5月11日舉行,逾80支球隊挑戰各項錦標。今年進入第12年,千名來自世界冰球好手將聚首亞洲最大型激烈的冰球賽事,重點是:免費觀看。既能感受冰場涼透心的冷氣,又能睇到熱血沸騰的賽事。場內還有戲院,順便去睇Marvel,一日遊啦~~小編現免費送出假日溜冰入場券(價值HK$80/張 )20張,每人2張,名額10個。截止日期:2019年5月3號晚上9點。

******************************************************************
參加抽獎方法:
1. Like 拖手仔 去街Guide的 及的FB專頁
2.在留言/Comment欄 Tag 3 個朋友,並回答問題:「2019 Mega Ice五人冰球賽今年進入第幾年呢?」
https://www.facebook.com/1492313841093722/posts/2315285972129834/
3.Like 及公開Share 此 Post(記得set地球post,唔係我地check唔到):
4. 請在以下表格填寫資料:

 

廣告


廣告

唔講你未必唔,「Mega Ice五人冰球賽」自2008年成立以來,已經係亞洲年度冰球壇盛事,直情係全亞洲最大型的冰球賽事!吸引左好多好多本港球迷和外地遊客黎睇比賽。

今屆比賽於4月29日至5月11日舉行,逾80支球隊挑戰各項錦標。為期12天的賽事分為青少年組(6至16歲)及成年組(17歲或以上),青少年組將於4月29日至5月4日舉行,而成年組則於5月6日至5月11日舉行。


廣告

兩組比賽均由來自加拿大的專業球證擔任評判,藉此再一次提升本港在籌辦大型體育賽事的國際地位,並更進一步推動本港冰球的發展。

   

mega ice rink photo

LXW_2577

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)