【免費送大禮】本地手工製護膚品 敏感肌救星 送B5有機透明質酸精華、排毒抗炎紓敏精華、高效緊緻補濕精華、紫草當歸油、金盞花濕疹油、薑皂(價值$1153)

cover gift322

天氣時冷時熱,又到轉季期,皮膚好多小問題,紅點、痕癢⋯⋯小編K作為敏感膚質,真係身受其害。明明上年岩用嘅Cream,今天轉季就用唔到,好煩惱呢!好友介紹了本地手工製的護膚品--「玫瑰・源」,試用了幾天,感覺還不賴,皮膚不會油膩,很吸引,重點是舒服啦,也沒有紅痕~總覺得,生活中使用的東西,自己用得舒適才是關鍵,而非什麼牌子,也無關價錢。店主自己也是皮膚問題多多,患有玫瑰痤瘡、濕疹,於是學習自製護膚品,成份全天然,一手一腳製造出適合敏感皮膚的精華、Cream、濕疹油、洗面皂⋯⋯既為自己變美,也希望創造一番小事業。

小編伙同店主送出三套口碑護膚品,每套均包括(價值$1153):

B5有機透明質酸精華(30ml)、B3+B5 Oat Serum(30ml)、排毒抗炎紓敏精華(30ml)、高效緊緻補濕精華(30ml)、紫草當歸油(5ml)、金盞花濕疹油(5ml)、薑皂(110g)

廣告

好不好用要視乎個人經驗,但皮膚敏感的你,不妨一試,可能會和小編一樣,找到驚喜!!每位中獎者都會由店主親自教路如何使用,如有任何問題可隨時聯絡店主。

參加步驟如下:

廣告

 
2. 讚好及分享 此Facebook Post ,並在Comment/留言欄回答問題,以及 tag一個朋友
》》
問題:這次送出的護膚品品牌叫什麼名字呢?
 
3.在以下表格填寫資料

活動截止時間:3月16日晚上2100

 

「玫瑰・源」店主:因為我已經生咗10年玫瑰痤瘡、濕疹,一直受盡折磨。細個唔識處理,中、西醫又斷錯症,加上用好多大牌護膚品都會敏感,有一日忽發奇想,不如自己整防敏護膚品,所以去左學點整,效果估唔到出奇地好,短短半年已累積大量客人~
每樣產品都由店主親手整,成份天然,並經過客戶親身試驗,才推出市面呢,客人都幾多好評架!

廣告

GIFT3222

1) B5有機透明質酸精華(30ml)

B5都係醫生建議嘅溫和補濕成份,而且精華用燕麥花水,加倍補濕紓敏!有機積雪草幫助修復皮膚,係店主最鍾意用嘅成份之一!

2) B3+B5 Oat Serum(30ml)

B3係萬用成份,皮膚好多問題如毛孔、斑、暗啞,都可以慢慢改善,但最明顯都係去暗粒、暗瘡~呢支係暫時最好賣嘅product!

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

3) 排毒抗炎紓敏精華(30ml)

特別加左多種天然成份如金盞花萃取、金縷梅萃取,更加針對性幫皮膚排毒!

4) 高效緊緻補濕精華(30ml)

女人一定又貪心又貪靚,補濕之餘有埋緊緻收毛孔效果就PERFECT啦!用左呢支皮膚好光亮飽滿,上妝仲好貼啊!

5) 紫草當歸油(5ml)、金盞花濕疹油(5ml)

廣告
0

兩支都係針對濕疹皮膚,有埋潤燥、止痕、紓緩功效,細細支都有排用!

6) 薑皂(110g)

好多女仔都鍾意飲凍野,春夏四周都係冷氣,所以血氣都比較差~薑皂幫助大家血氣循環,洗完乾爽唔乾燥!

GIFT3223

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔