【免費送香港迪士尼樂園門票】走入怪誕城之夜 驚嚇中帶點夢幻



又到萬聖節,諗緊同最愛去邊度玩? HAHA!小編每年都去迪士尼,今年都唔例外,好期待❤:「怪誕城之旅」詭魅體驗館!

由即日到10月31日,迪士尼樂園Halloween Time有新搞作,以上映25周年的原祖級Halloween動畫《怪誕城之夜》為主題,並推出全球唯一的「怪誕城之旅」詭魅體驗館,讓你和最愛的人拖住手一齊置身係電影各個經典場景中歷險。

想要一個既詭怪又浪漫既萬聖節? 千祈唔好錯過啦!

😍小編現免費送出迪士尼門票8張,每人2張,名額4個,截止日期10月13號。

⭐參加方法:
1. Like 拖手仔 去街Guide的 的FB專頁
2.在留言/Comment欄 Tag3個朋友,https://www.facebook.com/guideguide.hk/videos/929220970581482/ ;並回答問題:
>>動畫《怪誕城之夜》上映幾多周年呢?
3.Like 及公開Share 此 Post(記得set地球post,唔係我地check唔到)
4. 請在以下表格填寫資料:

廣告

 

廣告

一期一會,Jack係今個10月出場~

無論早晚,都會見到米奇、米妮、Duffy與新朋友Cookie等眾多迪士尼好友換上萬聖節新裝,一年一次,記得要來影張鬼馬合照!

廣告

下午呢,情侶們可以參與迪士尼不同的惡搞活動,例如,在「米奇Halloween 玩轉大街派對」一齊載歌載舞、在「Halloween詭趣花園」中合作挑戰詭趣站,又或者製作屬於你地兩個既Trick-or-Treat袋子 。

夜晚呢,除了有首度強勢登場的黑巫婆駕臨「迪士尼惡人大出巡3.0」、亦可到「皇室宴會廳」參加最新推出的「自製阿Jack曲奇工作坊」,享用晩餐之餘,二人一起親手DIY曲奇!小朋友又可以大玩Face Painting,變身小魔怪,一起嚇人~加上在美國小鎮大街享受一場「We Love Mickey!」大街投影盛演⋯⋯愈夜愈熱鬧,氣氛爆燈!

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

 

 

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔