【免費送MegaBox x Tomica 開心繽紛派對玩樂證】Let’s Play! ! (價值$200)

cover tomica-01-01

MegaBox的L5(5樓)中庭有全港最大型的Tomica彈陣裝置,好玩啊!今次《拖手仔去街GUIDE》送出玩樂証,名額10名,每人可得套票1份!價值$200!YEAH!
截止日期:2017年3月29號下午6點。
****************************************************************************************************
參加抽獎方法:
1. Like 拖手仔 去街Guide的 的FB專頁
2.在留言/Comment欄 Tag 3 個朋友,並回答問題:「全港最大型的Tomica彈陣裝置在MegaBox的第幾樓呢?」。
3.Like 及公開Share 此 Post(記得set地球post,唔係我地check唔到):https://www.facebook.com/guideguide.hk/videos/1820611981597238/
4. 請在以下表格填寫資料:

 

 

廣告

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔

廣告