【千島湖親子遊】湖光山色一片翠綠 沿路平坦拖手漫步叢林 屯門來回約3小時比較輕鬆啦!

行山前往千島湖,通常有兩個方法,一係從屯門掃管笏村開始,沿麥理浩徑慢慢行上千島湖清景台;二係元朗大棠開始,再慢慢向屯門方向行。小編選擇了第一條路線,帶著小朋友,或者是不常行山的城市人,建議由屯門出發,路程相對輕鬆。

千島湖真身其實係大欖涌水塘嘅景色之一,自從2019年起咗「千島湖清景台」之後,有一個靚位可以從高處280度咁望曬成個景色,先慢慢廣為人知。水塘係1957年已經落成,唔講你唔知,呢度係二戰後香港第一個興建嘅水塘。因為水庫原址係丘陵河谷,儲水後就會形成咗大大小小嘅島嶼,島上又種滿了山松、濕地松、大葉桉和檸檬桉⋯⋯於是乎,就形成咗大家睇到嘅千島湖靚景。


廣告

係屯門市中心搭小巴43號到掃管笏村,總站落車,沿白石坑方向至麥理浩徑第十段。(跟人流行就無錯,其實得一條路,多數唔會搞錯,其他方向都係入村。)如果駕車呢,沿車路行(小巴總站轉左),會見到村開嘅停車場,提供日租。小編當日去,一見到停車場就入去泊低咗架車,日泊$50,車位唔多,有就泊啦!落車後白石坑方行(向前行),見到另一個停車場,但價錢就$100,心底暗笑:好彩。


廣告

一路慢走,遇到正在攀樹嘅細路,正在放羊的牧羊人,正在食草嘅羊群⋯⋯道路平坦易行,全程石屎地,林木圍繞,非常易行。登山後,景色漸漸開揚,陸逐睇到水塘嘅面貌,即時心曠神恰!Yoho~~~~大概行9個字就到一個觀景點,隱約睇到「千島清」嘅風光,都多人影相,旁邊有指示牌標明「千島湖清景台」(臨時廁所隔離)。然後就進入山林,一系列山路,約行20分鐘就見到一塊畫上大欖涌水塘景色的告示板。沿旁邊以枯木及沙土搭建的梯階拾級而上,再步行約200米即可登上觀景台,俯瞰千島湖全貌。

睇完後可以選擇兩條路,,一家大細,體力一般,就原路返回屯門,快就1個鐘落去到,慢就1.5個鐘。途中有本地農場,可以休息吓,食杯雪梨蜜。有體力嘅,可以行落元朗大棠(逆走麥理浩徑第十段),再係搭港鐵巴士K66或公共小巴去元朗,但時間就長啲,至少預2個鐘啦。景色個人覺得一般,原路返回都OK~

停車場~

廣告

落車後向前行~

羊群食草中。


廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

沿路有指示,唔怕行錯。

攀樹的孩子。


廣告
0

 

上山後,景色漸漸開揚。

呢個位隔離有個臨時廁所,行過去啦,有牌指住清景台。

沿路愈來愈開闊~

沿路行去千島湖清景台,100%樹林Feel,好舒適。

廣告

行大概20分鐘,就見到呢個牌。恭喜你,行樓梯上去啦,到嚕!

 

PS:千島湖清景台於假日的遊人眾多,經常出現人潮過渡擠湧的情況,導致觀景台的山徑和設施出現嚴重耗損。請大家切記愛惜環境,勿自行開闢小路,並帶走自己帶來的垃圾。


原路落山,中間會經過呢間農場。太累可以入去,飲返杯凍檸蜜/雪梨水,由本地農作物新鮮沖泡而成,倍覺美味。另外也有農場出產的新鮮蔬菜,例如: 沙律菜、羽衣甘藍、紫蘇葉⋯⋯

價錢合理,不妨順便買些回家,嘗嘗香港菜!

位置就在上山前的必經之路,剛好在村和山的交界,山腳之下。

廣告

 

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔