【應該係香港最好玩免費遊樂場】免費玩盡全港最新遊樂設施 玩水、玩沙、7米高攀爬塔⋯⋯屯門公園共融遊樂場

小編今日去了屯門公園得共融遊樂場~~真係好好玩!!!
比傳統的遊樂場,多了更多設施,而且設計新,從未係其他地方出現過,好玩、創新、刺激!以小編倆去勻全港免費遊樂場來計,一致認同:呢個最好玩!

亮點1:一次過玩水又玩沙
拍拍水中小鼓,係水下奔跑,今日熱返好應景;又有沙池,可以在沙中尋寶。真係從未係其他遊樂場見到帶齊呢兩樣!同區還有高高低低的小山丘區、彈床、音樂小玩意如敲擊樂器和鼓等。


廣告

亮點2:
7米高攀爬城堡,爬高爬低,除了繩網,還有攀爬牆,木製走道⋯⋯又高又刺激,適合唔同能力的小朋友玩樂,挑戰性好高!而且,城堡連住有5條不同長度、不同類型的滑梯,好好玩!


廣告

亮點3:
氹氹轉小編K一向很愛,這裡有個繩網X氹氹轉,可以一邊爬一邊轉,更暢快!

亮點4:
鞦韆幾有特色,其中兩款好正!1係搖籃式鞦韆,小朋友同爸媽可以一盪,大人細路都玩!2係圓形的共享鞦韆,2個好朋友可以一齊坐住玩,好新鮮,仲可以去到12歲都俾玩!


廣告

亮點5:
講明共融,設施都設計得好有心思。遊樂設施設計超用心,其中有款不鏽鋼滑梯,就轉為聽障兒童而設。

PS:平日都好多人,相信假期會更多人~

鄰近好去處:遊樂場隔離有「爬蟲館」,都好值得入去玩!
詳情:https://www.guideguide.hk/?p=110

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)