【探索城市角落】海邊的摩天輪 12月20號終於重開 為維港增添一抹溫馨浪漫色彩

R0031828

中環碼頭旁的摩天輪早前新聞多,先是突然關閉,再爆出新承辦商資金問題,又話新舊營辦商交接拉鋸,但總之呢,好彩摩天輪終於:本月20日(星期三)重開啦~,連同新落成的AIA Vitality公園一併開幕。 摩天輪最新票價為港幣20元,長者票價10元,3歲以下兒童更可免費乘坐。咁比較起之前的百幾蚊票價,又幾抵坐!有興趣的可於www.hkow.hk登記,以獲取最新消息及門票預售開始通知~(希望之後唔會又有咩變故😂)

R0031865

其實呢😏,摩天輪本身只高60公尺(152.4cm),唔及IFC或附近的樓宇高,坐係上面觀景,無一種人在高空俯瞰的感覺。但勝在,呢座摩天輪本身位置好,係正中環海岸邊,襯埋周圍的高樓大廈,能為維港增添了一抹溫馨浪漫的色彩。現在$20蚊就性價比高,可以去搭啦~
但就算唔坐摩天輪,反而係成家人企在前面,一起影返幾張靚相,或者靜坐附近,欣賞呢個美妙的景色。
小編最愛😍在黃昏時分,漫步於兩岸海濱長廊,摩天輪和摩天大樓的燈色亮起,抬頭看時總會嘴角上揚,感嘆:香港的景色真美!!
**適合幼兒或以上。

廣告

R0031861 R0031862 R0031863

 

廣告

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔