【自拍勝地】動漫海濱樂園 去開灣仔會展逛展覽時去埋啦!

嚟緊灣仔會展暑假期間有好幾個大展,由下星期開始陸續舉辦,包括「書展」啦、「動漫電玩節」、「嬰兒兒童用品博覽」啦、「美食博覽」啦,都係一眾大人細路的必去趁墟節目。今年去開會展的話,不妨去埋今年四月底喺新翼旁邊新開嘅「動漫海濱樂園」逛下,自拍一番。

樂園展出了30個本地原創動漫角色的塑像,包括老夫子、步驚雲、王小虎、丁丁企鵝及聾貓等,還有多個充滿地道特色的香港動漫場景。所以就算不是動漫迷,都可以當係同啲場景影相,譬如扮下「打麻將」、扮「剪頭髮」,或者玩下「跳飛機」遊戲咁,selfie就啱晒啦。當然,如果你係本地動漫迷,投入感就更大啦。

 

2 copy copy

廣告

「喂,做乜擒上車頂啊!快啲落返嚟啦!」電車上的卡通人物包括:白貓Q小子、丁丁企鵝、癲噹、白熊同埋聾貓。擒上車頂的曳豬係笑笑、福仔同棉棉。

 

廣告

3 copy copy

4 copy

丁丁同Q小子猜包剪揼。

8 copy

廣告

攻打四方城,夏日游乾水。

9 copy copy

棉棉:「陳洛軍,幫我修下我啲鬈毛,唔該!」

7 copy copy

同森巴一齊跳飛機。

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

10 copy

同海虎去茶餐廳食蛋撻!

11 copy

跟華英雄同郭靖耍功夫。

12 copy

廣告
0

馬仔忙湊仔又忙玩平板。

13 copy copy

福仔瞓地話佢比CUSON靚仔咁話。

14 copy

溫馨提示:隔籬就係金紫荊廣場,要有同自由行遊客咔嚓過招的心理預備啊!

6 copy 5 copy 1 copy

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔