【浪漫賞月】1‧31限定天文奇景 抬頭向東睇超級藍月血月!XD!藍月≠藍色月亮

cover blue moon

今晚個天有異變啊!平時白淨嗁月亮會變成超級藍月啊,有齊「超級月亮」、「藍月」和「血月」月全蝕三合一的天象。150年一遇~想睇?視乎天氣啦,如果好天,我地抬頭向東方望就會睇到,但梗係指無咩障礙物、少高樓大廈的地方啦!而呢個藍月,其實唔係指藍色,而係月全食時會出現血月(血紅咁色),美國太空總署(NASA)統稱這個難得一遇的天文現象為:Super Blue Blood Moon(「超級藍月血月」)!

根據香港太空館資料,月球會於今日晏就5時59分東升,下午6時49分出現半影月食,月全食則於下午8時51分出現,並持續約77分鐘。在全食階段,呈紅色的月球在離東面地平線約36度處的高度,慢慢上升至約53度。整個月食過程於2月1日上午約0時09分結束。

月全食網上聯合直播:www.hko.gov.hk/gts/event/webcast-20180131_uc.htm

廣告

Super-Blue-Blood-Moon-2018-1213280

信不信由你:

廣告

古時候,啲人成日以天常解釋世事,將D天災人禍歸結係天象上面!今次呢個「超級藍血月」(super blue blood moon),都有色列猶太教智者費雪(Yekutiel Fish)表示,咁對阿拉伯國家而言,係不祥預兆。 

咩係藍月?

一個月出現兩個滿月,第二個滿月就叫藍月,個名同顏色無關係架!呢個現象平均2.5年至2.7年出現一次。

什麼是血月?

廣告

發現月全食個時,地球厚厚的大氣層把陽光的藍色部分散射,剩下的紅光被折射到月球表面,因此月球呈現紅色。

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔