【秋天必去行山徑】大東山 黃金海洋 漫天芒草 Taste the Atmosphere

cover-01

😍芒草通常就11月中後開始出現,今年似乎早了轉涼,朋友說早兩日前往(2020年10月15號):
1. 也有少量芒草,未至於很仙氣,但有股秋意。(識影相嘅人大概都可以影到好靚,但普遍人就.....)
2. 當日人流不多,沒有早幾年熱潮時的人頭湧湧,正常的行山人數。(比大帽山少人)

早幾年,拜陳奕迅曾到此拍唱片封面所賜,大嶼山大東山成為熱門登山景點;大家為的,是站到漫山芒草中擺個有型甫士,意境一番……哎呀,那些年這季節就曾有報道,說山頭居然好像行花巿般人頭湧湧呢!現在未到茫草最盛時,人潮未至,但不知道日後如何?

小編行山癮起,一有少少涼意就頻頻帶家中小狗出征不同山峰。不過想起大東山是第三高峰,有攞你命的上千級樓梯,就要先做妥心理準備才起行喇。

***適合初中或以上
(登山不易,少點腳骨力都大叫救命;初中以上較佳)

廣告

1

溫馨提示:
(1) 入秋後,大東山「爛頭營」附近整個山頭,就會慢慢長滿芒草;不過今日仲係30度高溫,所以仲未係高峰期。
(2) 激死人,人多垃圾多!上個星期就有人報料,話沿途垃圾令欲哭無淚。登山格言:自己垃圾自己帶走!
(3) 唔好懶有型爬上「爛頭營」屋頂影相!咁搞法,遲早塌;以為影出嚟好有型,其實最肉酸。

廣告

總評:
美景度:4星(5星)
難登度:4星(5星)

IMG_0446

圖片為早幾年當大東山還未受寵幸時,小編跟小狗去攀登的留影。
IMG_0302IMG_0317IMG_0352IMG_0390IMG_0443

大東山
簡介:高869米,英文名字為Sunset Peak,顧名思義,睇日落一流。在大東山與二東山之間的高地上,有幾間石屋。這些俗稱爛頭營的石屋群,是上世紀五十年代由外籍傳教士所興建的渡假屋,現時部份由私人擁有,部份則交由爛頭營義工團及International MissionBoard Office管理,可申請租用住宿。

前往方法:
(1) 由東涌乘11號巴士到伯公坳鳯凰徑為起點,行超過一千級的天梯(石砌小徑,C All Star首《天梯》都係喺度拍)!需時約兩小時。
(2) 從梅窩南山郊野公園沿山路上,步程約兩小時。

廣告

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔