【飲食熱點】獨創雞髀包 搞鬼夾抵食 聯和墟協香麵包西餅

1

粉嶺聯和墟是個美食天堂,條條街都有必食小店,一定可找到和小朋友對口味的美食,像小編K,每次去都都由早食到晚,撐爆肚包。位於和隆街的協香麫包西餅就主打雞髀包,雞髀+麵包咁新穎的組合,加埋都只係$8蚊咋,好抵食。一口咬下,原隻油雞髀加麫麵香,肉感十足!除了附近街坊,專誠為它走來粉嶺的食客都不少,大家企滿餅店等麵包出爐!

 

R0027289

廣告

店內經常有人等待鎮店雞髀包新鮮出爐,每人一掃便是幾個。一爐12個,一下子就賣光光,要等下一輪啦!據講雞髀包日賣多達八百個呢。人多時,先向職員說好買多少個再排隊等候。

R0027300

廣告

原隻油雞髀先以滷水煮熟再放過夜,整體滋味十足,售8港元。食一個就飽飽!

R0027287
雞髀包好唔好食呢就見仁見智啦,小編M就覺得個組合幾得意,價錢又唔貴,但試無妨。

溫馨提示:

>>適合初小以上

廣告

>>假日前往,建議提早去買,因店家指一般4pm就賣晒。

好味度:3星(5星最高)
抵食度:4.5星

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔