【地區一日遊 之 將軍澳最新最多最齊 室內室外遊樂場】四大必去點

123

 

以前小編M成日有個疑問,將軍澳究竟屬於新界區定九龍區呢?佢同藍田好近喎。原來以地區劃分嚟講,佢列入新界西貢區(坑口果邊同西貢巿地理環境好近);以立法會選區嚟講呢,佢喺「新界東」裡面,同北區呀、大埔、沙田同一選區(喂,各位爸媽,九月選舉記得投票啊)。不過喺地方行政同社區工作之上,將軍澳好多系統同網絡都係屬於「東九龍」,例如警署、消防、醫療等,港鐵將軍澳線都係連接觀塘線嘅。 

將軍澳屬於第三代建設的新巿鎮,大概於上世紀80年代開始發展,同期尚有馬鞍山和埋天水圍等。大部分土地都係由JUNK BAY填海而嚟。先是起左幾條公共屋邨如寶林邨、景林邨和厚德邨等,然後陸續多咗好多個居屋屋苑,再加上港鐵將軍澳線的啟用,就更多大型私人屋苑落成,估計現時人口已達40萬人,人口密度相當之高。而且年輕家庭都唔少。 

廣告

所以呢,近年呢區因為多小朋友,所以陸陸續續都起咗好多玩樂設施,室內室外都有,而且又新又齊全。就算唔係住喺呢區的大小朋友,都可以考慮下搵一日跨區玩盡佢!

一日遊行程推介:

廣告

01 寶康公園 多到數不完的新式遊樂設施

Cover-01

成個公園,單一主題確係「兒童公園」,一組又一組戶外兒童遊樂設施(數過過起碼有八大組)、三款鞦韆有齊。仲有個「浪漫白色燈塔」,爸爸可以幫媽媽影張靚相ROMANTIC一下。

IMG_4172 copy

廣告

交通:港鐵寶琳站B2出口轉左,沿行人路直行至東華三院王余家潔紀念小學轉右直行便可到達,步行約10分鐘。
鄰近大型商場:新都會中心
詳情:http://www.guideguide.hk/?p=5921

 

02 單車館公園 戶外大草地+室內遊戲室  全部都新簇簇

IMG_4208 copy

玩完寶康公園,向坑口方向步行十分鐘,就會見到單車館公園。戶外區有極限運動場、模型船池,最吸引仲係大草地上有靚靚裝置(可做拍照背景)同埋新式兒童遊樂場——有個轉轉架好好玩!入去單車館,運動主場如果冇單場比賽或者操練,就會變成羽毛球場,可book場打波;而兒童遊戲室的主題係「極限運動」。

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

IMG_4227

交通:坑口站B出口(較近)或將軍澳站A出口
鄰近大型商場:南豐廣場商場、將軍澳廣場商場
詳情:http://www.guideguide.hk/?p=5887

 

03 坑口體育館  潛望鏡看奇妙水世界

IMG_4269 copy

廣告
0

IMG_4272 copy

嚟到坑口,如果有時間,不妨去埋坑口體育館,玩埋「水世界兒童遊戲室」。坑口體育館同西貢將軍澳政府綜合大樓相連,都係近年落成的新式設計。如果係好食之徒,仲可以去埋「將軍澳美食村」——坑口村。
(如果唔係想食好西,或者唔夠時間,坑口體育館呢個點建議可以唔去,因為仲有下一站:「調景嶺體育館」要去!)

交通:坑口地鐵站B出口,再步行約5-10分鐘。
鄰近大型商場:東港城商場、厚德商場、明德商場
詳情:http://www.guideguide.hk/?p=6018

 

04 調景嶺體育館  真正動靜皆宜

IMG_4291 copy

小編M覺得呢度性價比高,抵玩!首先,佢好近港鐵站,經過果座標榜名家設計、好豪華的香港知專設計學院就會見到;其次,佢真係新,舊年4月先至落成;再者,除咗有室外室內的動態玩樂設施(室內就係海底世界遊戲室,有隻好大的深海潛艇;仲有中意運動的話可以book場打波)(室外就有長滑梯同埋好多體能+感官遊樂組合),仲有可以靜落嚟的圖書館!兒童圖書館的繪本、漫畫、小說又新又齊,環境又雅致,小文青必去之選。

IMG_4293 copy

交通:港鐵調景嶺站A出口,步行約8分鐘。

鄰近大型商場:東港城商場、厚德商場、明德商場
詳情:http://www.guideguide.hk/?p=5982

廣告

 

最後,將軍澳其實仲有環保大道寵物公園,即係全港最大的狗公園,入面亦有單車徑,都值得一去。不過位置有啲隔涉,又全天候無遮無擋,夏日曬起上嚟都幾攞命,所以今次就唔介紹住。

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔