【好味小店】一試難忘芝心多 席前SNACK BAR

IMG_1755

筲箕灣東大街出晒名係食街,要在一條有幾十間食肆林立的長街之中突圍而出,真係要有番一兩道板斧至得。 

由老闆身兼大廚的「席前」,採家庭式經營FEEL,以前在天后經營,走街坊親民路線,儲下一堆熟客仔,後來搬到東大街。早大半年,由於業主加租一度停業,後來才由街心搬到街尾,在現址繼續開業。主廚得老闆一人,所以要密密煮無停手,現在都鮮有空閒同客人打牙骹。食物以日式串燒為主,另有日式+港式FUSION炒麵飯,都係水準之作。不過講到最驚喜的必食推介,就係「芝心多」,焗好的麵包鬆軟又香口,咬落去,嘩,是半溶的芝士,沾上少少煉奶咁食,好味到唔停得口!!!卡路里超高吧~~但邪惡之物向來最美味。小編覺得,用來當做飯後甜品,簡直一流;每次都謹記,要預留胃部少少位置去安置它!

溫馨提示:若店內人多,老闆就未必肯整喇,因為製作需時呢!

廣告

IMG_1760 IMG_1764

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔

廣告