【被忽視的親子好去處】走私物大集會 寶貝太多大開眼界 大熱天時去一流@瀕危物種資源中心

瀕危物種資源中心位於長沙灣政府合署6樓,你完全估唔到,係呢座政府大樓裡面,有個展館!HAHA!裡面的藏品其真幾有趣,面積雖然唔大,但小朋友應該好多都未見過,玩個幾兩鐘都OK。中心入口處有隻老虎,因是真虎標門,份外栩栩如生。第一趣係真正的海關檢獲走私物,如阿根廷狐狼、穿山甲鱗片、蟒蛇、熊貓皮⋯⋯其實走私瀕危物種在香港很嚴重。第二趣係某些日常能見到私藥物,原來也不能攜有出鏡,大人細孩都感嘆:哦!學野啦!第三趣當然係活生生的動物,都係瀕危物種,大開眼界啦!


廣告

其實中心一眼睇曬,真心唔大。所以唔使特登黎,最好係深水埗一日遊,早上草根美食,下午來玩~暑假來呢,天氣熱 參觀之餘剛好來過冷河!只有在星期五才開放公眾參觀,記得留意時間。拉到文章最後,有詳細地址及開放資料。


廣告

這些都是海關檢獲的真正走私物。

原來聲稱含有犀牛的藥物是違禁品啊!

廣告

中心內也有活生生的動物,都是瀕危物種唷。

廣告

支持我們繼續營運

「拖手仔去街GUIDE」旅遊網一直由編輯K和M自掏腰包經營,由2016年至今已經幾年,背後並無任何BACKUP。亦由於我們不想太HARDSELL和賣廣告,一直以來極少接鱔稿JOB。

如覺得我們的資訊又用,想給我們一點鼓勵,請以PAYME或FPS打賞(SCAN QR CODE)。多多益善,少少無拘。

Payme: https://payme.hsbc/guideguidehk

FPS ID(轉數快):0718742(姓名 HUI S*** M**)

中心也一些電子小遊戲,可化身海關,查找哪些人帶了違禁品原能過關啊!

深水埗一日遊建議:

【親子在地一日遊】從草根美食到親子餐廳 玩轉深水埗區 食睇玩買食 YEAH!

https://www.guideguide.hk/?p=11575

 

福仔

福仔

天不怕地不怕只怕無得去玩的喵星人。有點壞心眼,喜歡作弄柴犬笑笑,但很疼鍚棉棉(主人BB)。討厭小朋友嘈吵、撒野和放聲大哭,更怕怪獸家長,會向他們發動反白眼和碎碎念攻擊!
福仔